Szanowni Państwo,

 

Od 09.09.2024 w naszej szkole działa system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona. Możliwość składania zamówień oraz dokonywania płatności na wrzesień zostanie uruchomiona w drugiej połowie sierpnia, o czym zostaną Państwo poinformowani.

 

Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:

 

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

 

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):

 

jak się zarejestrować:

https://youtu.be/mVUF8pUVsQM

 

jak płacić i zamawiać posiłki:

https://bit.ly/2J7o0xz

 

Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.

 

W aplikacji będzie obowiązywał MIESIĘCZNY SYSTEM zamawiania posiłków - poniżej szczegóły:

zamówienia na pierwszy miesiąc działania systemu (wrzesień) należy złożyć zgodnie z wytycznymi kierownika świetlicy podanymi za pośrednictwem dziennika elektronicznego i aplikacji.

Zamawianie posiłków na kolejne miesiące jest możliwe do 28 dnia miesiąca poprzedniego.

Po tym terminie będą Państwo mieli tylko możliwość anulowania zamówionych posiłków.

Anulowanie jest możliwe do godz. 15:00 w dniu poprzedzającym wydanie posiłków.

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.

Jak to zrobić:

  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką 
  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

 

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

 

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.

 

 

Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej:

 https://drive.google.com/file/d/1_2IyA88i5hkqGQqUJ4k2OYFnksllCtK6/view?usp=sharing

 

 

Obiady

  1. pl
  2. en
  3. uk
  1. pl
  2. en
  3. uk

Szkoła Podstawowa nr 15 im. Wojska Polskiego w Gorzowie Wielkopolskim

ul. Aleksandra Kotsisa 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski

+48667659236

+48957228729

sp15@edu.gorzow.pl

Adres naszej skrytki:

/SP15Gorzow/Skrytka ESP

Nasz adres: AE:PL-47173-29867-TAISU-24