Szanowni Państwo,

 

Od 09.09.2024 wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona. Możliwość składania zamówień oraz dokonywania płatności na wrzesień zostanie uruchomiona w drugiej połowie sierpnia, o czym zostaną Państwo poinformowani.

 

Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:

 

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

 

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):

 

jak się zarejestrować:

https://youtu.be/mVUF8pUVsQM

 

jak płacić i zamawiać posiłki:

https://bit.ly/2J7o0xz

 

Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.

 

W aplikacji będzie obowiązywał MIESIĘCZNY SYSTEM zamawiania posiłków - poniżej szczegóły:

zamówienia na pierwszy miesiąc działania systemu (wrzesień) należy złożyć maksymalnie do 6.09.24 po tym terminie nastąpi blokada zamówień na wrzesień.

Zamawianie posiłków na kolejne miesiące jest możliwe do 28 dnia miesiąca poprzedniego.

Po tym terminie będą Państwo mieli tylko możliwość anulowania zamówionych posiłków.

Anulowanie jest możliwe do godz. 18:00 w dniu poprzedzającym wydanie posiłków.

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.

Jak to zrobić:

  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką 
  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

 

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

 

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.

 

 

Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej:

 https://drive.google.com/file/d/1_2IyA88i5hkqGQqUJ4k2OYFnksllCtK6/view?usp=sharing

 

 

Obiady

  1. pl
  2. en
  3. uk
  1. pl
  2. en
  3. uk

Szkoła Podstawowa nr 15 im. Wojska Polskiego w Gorzowie Wielkopolskim

ul. Aleksandra Kotsisa 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski

+48667659236

+48957228729

sp15@edu.gorzow.pl

Adres naszej skrytki:

/SP15Gorzow/Skrytka ESP

Nasz adres: AE:PL-47173-29867-TAISU-24